Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Tävling vinn dregglisar & mössa!

Av Annica Haglund - 28 juni 2013 22:06

                                                     




I dag har flitens lampa lyst här har sytt en massa till Oscar & Victor & tyg blev det över så jag sydde lite alster som jag tänkte lotta ut här! 

Tävlingen är enkel länka bara från din sida till min tävling & skriv en komentar med texten Delat & nummer på det du helst skulle vilja vinna!


Nr:1  Nr:2  Nr:3  

Nr:4  Nr:5         


OBS! Mössan är bara en men den är vändbar & passar från 4mån till 12månader.


Vinnarna drar jag på söndag kl 21:00 & vinsterna skickas på måndag på väg till Sahlgrenska!


Lycka Till! 


#Tävling #Tävla #Vinn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Haglund - 23 juli 2013 07:01

I torsdags var mamma här & då fick Oscar & Victor smaka på vanilj-glass för första gången, å gud vad mumsigt det var! Victor blev arg då glassen var slut!   Oscar trodde glassen kom ur tummen,så han snuttade hejdlöst & grinade när det inget ko...

Av Annica Haglund - 18 juli 2013 11:53


Våran kaffe-kanna till bryggaren gick sönder & naturligtvis har vi droppskydd på brygg jä*eln! Jag funderade en stund på att gå bort till grannen & fråga om jag kunde låna bryggaren för att koka en kanna kaffe! Men jag tycker detta är för åinsamt...

Av Annica Haglund - 17 juli 2013 23:32

Ja jag & bilar är ingen bra kombination, alltid händer det något, om man hade kunnat vinna med flest 2;or på besiktningarna hade jag vunnit varje gång! ;) Jag körde ut med min gamla SAAB 95:a (V4) till pappa i dag, för jag har haft luft i kopplinge...

Av Annica Haglund - 16 juli 2013 09:21


Om barnen är ute & badar i poolen så ligger kläderna & handukarna på trappan & när de badat klart så ligger badkläderna & handdukarna pisse-blöta på trappan & de kliver över! Jag sa till dem 78gånger om dagen,att kan ni inte hänga det på trappräcke...

Av Annica Haglund - 15 juli 2013 08:49

I går vaknade jag tidigt & började med Filips hår, Men när jag fått bukt med den mesta färgen i hans hår insåg jag att ej håret kunde sparas han & Emil hade en skum rosa/orange hårfärg som inte såg klok ut. Skulle starta trimmern då pajade min trim...

Skapa flashcards