Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Annica Haglund - 1 juli 2013 22:29

Jag har total panik, I natt kunde jag ej sova, jag lyckades sova 1 1/2 timme, jag låg & tänkte på att tänk om detta blir Oscars sista natt i sin säng.

I morses då Gunnar bar ut Oscar tänkte jag att det kanske var sista gången han var hemma, jag vill inte tänka så, men har inte styrkan att få bort de tankarna.


I dag blev vi inskrivna kl 08;00 Kl 10;20 Hade Oscar somnat så då blev det skicktrönkten, Sedan en enklare undersökning då de lyssnade på hjärta/lungor.

Vid 11:00 blev det möte med narkosläkaren, först då reagerade Gunnar & började gråta, jag har väntat länge på det eftersom han bara skutit alla känslor framför mig & helt plötsligt utbrister han; jag vill sova med Oscar i natt!

Narkosläkaren berättade att de sätter inga nålar förrän barnet är sövt & då sätter de på händerna & en större i halsen, HHan ska opereras kl 07:30 i morgon & operationen beräknas vara klar vid 12:00-14:00 Jag ska hålla honom i famnen medan de söver honom, vilket känns bra så han inte ska känna sig ensam min lille Oscar

 

Vi hade samtal efter där med en sköterska som visade bilder på en sådan här operation & det var som jag misstänkte att huvudet kan svullna upp & bli en massa blåmärken.


Jag saknar Oscar så fruktansvärt mycket!Jag & Vicke är på sjukhushotellet Johannesvillan.

I morgon blir det en lång dag.


Jag känner mig som en fågel utan vingar eller som en örn utan ögon eller som en mamma utan sitt barn.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards