Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Annica Haglund - 4 juli 2013 21:54

Natten var en mardröm, Vicke vaknade halv 3 och var otröstlig jag bytte, matade, bar & vyshade inget hjälpte!

Så det var bara att slänga på sig kläder, vilket jag gjorde gårdagens klänning & jeansjacka! vid halv 5 hade Vicke somnat! När jag kom in upptäckte jag att klänningen var ut & in & skrynklig som ett dragspel, frissan var så där ala morgon ruffs! Vilken tur att ingen såg mig!


Oscar piggnar på för fullt, idag har han inte fått något morfin & om det fortsätter så, så får vi komma hem i morgon! Jag håller tummarna!

Jag & Vicke har varit i stan i dag Jag hittade en svindyr men kulig garn-affär på drottninggatan, jag köpte två nystan med siden-garn,så fint mönstrade som jag ska virka haklappar utav!

 

Oscar & Victor sov middag i hop i dag, det ser ut som om Oscar kramar Victor!

 

Gud vad jag längtar hem, Jag saknar mina barn, min säng & mina rutiner, som jag inte kan ha här på annhörig-hotellet.

Hoppas, hoppas det blir hemgång i morgon! Oscar & Victor sover så oroligt här!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards