Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Annica Haglund - 29 juni 2013 21:56

I dag har jag, Elinor, Emil & Filip har varit på lanthandelns dag i dals-Grinstad!

Där man årligen har vattenkastar-tävling (vatten i plastpåsar) Elinor vann 1a pris för flickor upp till 12år, hon var överlycklig!

Oscar har varit gnällig hela dan, jag tror han märker att något ska hända & Victor sympatiserar med Oscar. När Oscar skriker så gnäller Vicke. Och bär jag upp Oscar gallskriker Vicke.     En på var arm har det varit nu i kväll, känns som mina armar hänger vid knäna.    

Nu äntligen sover de för natten, men jag ska snart krypa i kojs jag oxå, jag har massor att göra under morgondagen jag ska sy en baby-nest vika och packa kläder tvätta två maskiner, packa ut allt i bilen ta hand om barnen laga mat & sova tidigt. Vi ska åka kvart över 5 på måndags morgon.

Hoppas vi hittar till avd, både jag & Gunnar har lokalsinne som en guldfisk!   


Och hur ska detta gå Oscar ska sova på avd tillsammans med mig & Vicke-vire på sjukhushotellet med Gunnar, dom som aldrig varit ifrån varandra någon gång kan inte ens sova i varsin säng utan att de gnäller hela tiden.

Herre gud de kommer hålla hela sahlgrenska vakna! 


Samt att Oscar har ofta ont i magen & pruttar & skriker, då sktiker Vicke med,  de sympatiserar med varandra, tänk vilka band de har, helt otroligt!


Undrar hur Vicke reagerar när Oscar är inne på operation?


Ja många tankar & funderingar har jag.


Jag undrar även hur jag kommer känna det när jag kommer upp till barn-IVA där Oscar ska vakna upp med en massa slangar & maskiner, jag är själv rädd att jag bryter ihop, samt att efter en stund svullnar huvudet ofta upp så past mycket att de inte kan se & jag är mycket orolig att han ska ha ont, jag vet bara hur jag mådde efter kejsarsnittet. 


Nu ska jag snart halla mig som Gunnar ofta säger.   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards