Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Annica Haglund - 30 juni 2013 21:51

I dag har jag packat hela dagen, känns ändå som jag glömt något.

I morgon startar vi vår färd mot Göteborg kvart över 5, han ska läggas in kl 8 & vi kommer ju mitt i rusningstrafiken. Jag som hatar att köra i Göteborg.

Jag har lagat kinagryta med ris & spaghetti med köttfärsås till ett helt regimente & fryst ner, vi kommer aldrig mer att vilja se åt dom maträtterna mer! Haha   


Min lilla mamma är här & ska passa Filip, Emil & Elinor är med morfar på kusten & åker båt & campar.


Becka var här på en kopp, skönt att skratta lite, som man alltid gör när hon e här!


Nu ska jag dra täcket över huvet och sova sött till kl 4. Om jag nu somnar, jag har nerverna på utsidan, så om jag någon gång ska krocka så gör jag väl det i morgon!   


Skriver mera i morgon!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards