Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Annica Haglund - 28 juni 2013 22:36

I dag har det varit en vanlig dag, Mamma var här på förmiddaden och drack kaffe! Jag har sytt dregglisar & mössor.

Prästen Ralf ringde idag & kollade hur det var med oss innan operationen, så gulligt gjort, all omtanke som alla har om oss det är så man blir rörd, mitt paket från Mykido kom igår, längst ner på ordersedeln stod ett litet fint medelande som fick min mor att gråta, samt att dom hade skickat med två nappar på köpet & de kommer säkert väl till pass på sahlgrenska!Jag hoppas allt detta snart vore över, tror nästan oron äter upp mig innifrån snart. Jag försöker hålla masken inför barnen, men Emil sa åt mig i dag; äsh mamma du behöver inte se glad ut, jag vet att du är ledsen ändå!

Emil är jätte orolig för Oscar, han har drömt att Oscar ska dö, jag försöker förklara för honom att drömmar är hans egna fantasier & inte verklighet.

Då han svarade mig att mamma det finns de som drömmer saker som verkligen händer sedan. 

Tänk om det är så,,,,,,, jag blir kall och livrädd av bara tanken.

Jag tampas med och försöker slå bort sådana tankar, jag intalar mig själv att det kommer gå bra & att Oscar är stark & klarar detta, men så kommer alltid tanken; men tänk om han inte gör det.

Hur skulle jag klara mig utan mitt lilla solsken, även när han vaknar på morgonen jätte hungrig & jag pratar med honom innan vällingen är klar så ler han med hela ansiktet mot mig!

Han älskar sina leksaker han ligger & skrattar när han leker med sina skallror!


Nej nu ska jag trycka huvudet i en bok & skingra tankarna!

Här nedan kommer några kort på Oscar & Vicke-Vire!


 

Oscar till vänster & Vicke till höger här är de 2 dagar

 

Oscar även här till vänster & Vicke till höger!

Av Annica Haglund - 28 juni 2013 22:06

                                                     




I dag har flitens lampa lyst här har sytt en massa till Oscar & Victor & tyg blev det över så jag sydde lite alster som jag tänkte lotta ut här! 

Tävlingen är enkel länka bara från din sida till min tävling & skriv en komentar med texten Delat & nummer på det du helst skulle vilja vinna!


Nr:1  Nr:2  Nr:3  

Nr:4  Nr:5         


OBS! Mössan är bara en men den är vändbar & passar från 4mån till 12månader.


Vinnarna drar jag på söndag kl 21:00 & vinsterna skickas på måndag på väg till Sahlgrenska!


Lycka Till! 


#Tävling #Tävla #Vinn

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards